با حضور معاون سیاسی فرمانداری برگزار شد:

مراسم تجلیل از داوران فوتبال شهرستان جاسک 



یکی اولویت های دولت سیزدهم توسعه ورزش با عدالت محوری است. 
          
به گزارش صبح ساحل،  به مناسبت روز جهانی داور با حضور حسن دور اندیش معاون سیاسی فرمانداری جاسک‌، حسن نکویی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج‌، عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک و جمعی از مسئولین ادارات از داوران و پیشکسوتان داوری فوتبال شهرستان جاسک تجلیل شد.
در این مراسم عبدالمجید مرادی رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک گفت: فرماندار شهرستان انصافا از ورزش خوب حمایت می کند و حمایت های فرماندار باعث شده ورزش شهرستان روند صعودی را طی کند.
مرادی افزود: داوران فوتبال زحمت کش ترین قشر هستند که باید همیشه از آن ها تقدیر کرد.
رئيس اداره ورزش و جوانان جاسک بیان داشت: داوران جاسک استعداد و توانایی دارند و می توانند در لیگ های مختلف کشوری قضاوت کنند.
در ادامه این جلسه حسن دور اندیش معاون سیاسی فرمانداری جاسک اظهار داشت: رکن اصلی شادابی‌، نشاط و بالندگی را ورزش پر می کند و هیئت های ورزشی به دنبال اسم نباشند باید برای خدمت به ورزش شهرستان دلسوز باشند. وی با بیان این که یکی اولویت های دولت سیزدهم توسعه ورزش با عدالت محوری است، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار استاندار قرار گرفته که ما نیز این مهم را در دستور کار قرار دادیم و هدف گذاری این طرح بسیار مهم است. دور اندیش بیان داشت : شهرستان جاسک دارای بیشترین نوار ساحلی است و ظرفیت بسیار خوبی است تا این بندر ساحلی در ورزش های ساحلی و آبی برای آن برنامه ریزی شود و می طلبد سرمایه گذاران در این بخش ورود کنند و آنچه از دست ما بر بیاید کوتاهی نخواهیم کرد.
وی در پایان از مسئولین برگزاری این مراسم‌، اداره ورزش و جوانان، هیات فوتبال و کمیته داوران تشکر کرد و در پایان جلسه از  ۴۰ داور و پیشکسوت  با اهدای لوح  تقدیر شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها